
بهار شد، پاييز شد ، مهر آمد و آبان هم گذشت...
ولی تو همیشه" عاشق"باش...!
زیرا سازت اگر "عشق"بنوازد،
همه خلقت هستی، با نوایش خواهند رقصید.
زبانت اگر پر ز شهد "عشق ودوستی"باشد،
همه پروانه ها گرد تو خواهند گشت.
قلبت اگر دریـــــای محبت باشد،
"عشق"همه در آن جا خواهد گرفت،
پس "عشق ودوستی" را بنواز،
با زبان دلت سخن بگو،
و با قلب زیبایت پذیرایش باش.!
قلب پر ز" عشقت" سرشار از شادی .....
و پاییز زیبایت لبریز از عشق...
و پروردگار پناه و یاورت باد.
ما را در سایت ميم مثل مهراد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30